Aplicația mea nu se încarcă corect

A. Efectuarea unei reinstalări curate

Reinstalarea asigură că fragmentele din versiunile vechi de aplicații nu împiedică actualizările dvs.:

  1. Dezinstalați jocul din Panoul de control
  2. Deschideți Window Run (Win + R)
  3. Tastați: %appdata%\\[GGPoker]
  4. Ștergeți folderul [GGPoker]
  5. Descărcați din nou aplicația și continuați instalați-o

Aplicația PlayGG poate fi descărcată de pe site pentru o gamă largă de dispozitive sau pot fi furnizate link-uri directe la cerere de la [email protected]

Dacă sunt afișate mesajede eroare la conectare , vă rugăm să trimiteți un screenshot cu eroarea la  [email protected] 

B. Dezactivarea antivirusului pentru a rezolva problemele de instalare

Dacă nu reușiți să soluționați problema cu o reinstalare, dezactivarea antivirusului sau utilizarea unui IPS alternativ sau a altui dispozitiv, v-ar putea ajuta. 

C. Copierea manuală a linkurilor aplicației pentru a rezolva problemele de instalare

Dacă un link direct de instalare a aplicației, furnizat prin e-mail, nu se încarcă sau nu începe imediat descărcarea aplicației GGPoker, încercați să copiați manual și inserați linkul direct în browserul dvs. preferat.  

D. Ștergerea memoriei cache pentru a rezolva problemele de instalare

Dacă aplicația în continuare nu funcționează după reainstalare, ștergerea memoriei cache pe toate browserele vă poate ajuta.

Anumite sisteme de operare IOS nu sunt în totalitate compatibile cu aplicația IOS PlayGG, și anume dispozitivele IOS 6. Dacă utilizați acest dispozitiv și aplicația nu funcționează, vă rugăm să contactați  [email protected] pentru asistență la instalare.

După ce ați epuizat soluțiile rapide prezentate aici, vă rugăm nu uitați să includeți descrieri detaliate, capturi de ecran sau clipuri utile care ilustrează întrebarea dvs. atunci când contactați  [email protected].

E. Soluții pentru erorile de parolă

Pentru erorile de parolă și de conectare odată ce aplicația este instalată cu succes, consultați următorul articol FAQ:

1. Probleme de conectare/parolă sau eroare la credențialele jucătorului

F. Alte solicitări și erori de instalare a aplicației (căutați următoarele cuvinte cheie în help.playgg.ro)

1. Cod de eroare 2503

2. Descriptorul aplicației nu a putut fi găsit

3. Pictograma jocului nu răspunde

4. Cum se rezolvă ERROR_LOGIN_FAILED

G. Erori în regiunea aplicației

Dacă sunteți un jucător ROW (non-UK) și aplicația dvs. afișează steagul Marii Britanii alături de sigla site-ului nostru, trebuie să eliminați această versiune și să descărcați aplicația corectă de pe playgg.ro sau de la  [email protected].

Dacă sunteți un jucător din Marea Britanie (non-ROW) și aplicația dvs. nu afișează steagul Marii Britanii, trebuie să eliminați această aplicație și să descărcați versiunea corectă exclusivă în Regatul Unit prin ggpoker.co.uk sau [email protected].

H. Probleme de conexiune (diverse)

Problemele de conexiune pot apărea din diferite motive. Vă rugăm să vă asigurați că ISP-ul, puterea conexiunii și dispozitivul utilizat respectă cerințele minime ale aplicației, iar în cazul în care problemele persistă, contacțati serviciul clienți ( [email protected]) oferind o descriere detaliată a problemei dvs și rezultatul testului de rețea. (Network status test).

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.