Patch-ul sau actualizarea a eșuat
Vă rugăm să urmați pașii de mai jos dacă întâlniți eroarea Failed to Patch pe dispozitivul dvs. Windows/Mac
1. Dezinstalați complet clientul, inclusiv comanda rapidă
2. Dezactivați temporar Firewall/Antivirus/Windows Defender și reinstalați software-ul.
Dacă acești pași nu funcționează, încercați următoarea metodă:
1) Reporniți
2) Ștergeți complet clientul PlayGG
2a) Dezinstalați prin procesul normal (adăugați/eliminați programe, de exemplu)
2b) Localizați și ștergeți următoarele foldere, dacă există (nu ezitați să face copii de rezervă pentru orice eventualitate -- dar asta nu ar trebui să fie necesar)
* C:\\Program Files (x86)\\GGPoker
* C:\\Users\\<USERNAME>\\AppData\\Local\\GGPOKER< br>* C:\\Users\\<USERNAME>\\AppData\\Roaming\\GGCOM
* C:\\Users\\<USERNAME>\\AppData\\Roaming\\GGPOKER
* C:\\Users\\<USERNAME> \\AppData\\Roaming\\GGNetwork
* C:\\Users\\<USERNAME>\\Documents\\POKER-GGPCOM-LIVE
3) Descărcați din nou clientul de pe site.
4) Reinstalați
5) Reporniți
Dacă întâmpinați probleme la găsirea folderului AppData, procedați astfel:
1. Apăsați simultan tasta Windows și R.
2. Se va deschide fereastra „Run”.
3. Tastați %appdata%
4. Apăsați pe return.