Patch-ul sau actualizarea a eșuat

Vă rugăm să urmați pașii de mai jos dacă întâlniți eroarea Failed to Patch pe dispozitivul dvs. Windows/Mac

1. Dezinstalați complet clientul, inclusiv comanda rapidă
2. Dezactivați temporar Firewall/Antivirus/Windows Defender și reinstalați software-ul.

Dacă acești pași nu funcționează, încercați următoarea metodă:

1) Reporniți
2) Ștergeți complet clientul PlayGG

2a) Dezinstalați prin procesul normal (adăugați/eliminați programe, de exemplu)
2b) Localizați și ștergeți următoarele foldere, dacă există (nu ezitați să face copii de rezervă pentru orice eventualitate -- dar asta nu ar trebui să fie necesar)
* C:\\Program Files (x86)\\GGPoker
* C:\\Users\\&lt;USERNAME&gt;\\AppData\\Local\\GGPOKER< br>* C:\\Users\\&lt;USERNAME&gt;\\AppData\\Roaming\\GGCOM
* C:\\Users\\&lt;USERNAME&gt;\\AppData\\Roaming\\GGPOKER
* C:\\Users\\&lt;USERNAME&gt; \\AppData\\Roaming\\GGNetwork
* C:\\Users\\&lt;USERNAME&gt;\\Documents\\POKER-GGPCOM-LIVE

3) Descărcați din nou clientul de pe site.

4) Reinstalați

5) Reporniți

Dacă întâmpinați probleme la găsirea folderului AppData, procedați astfel:
1. Apăsați simultan tasta Windows și R.
2. Se va deschide fereastra „Run”.
3. Tastați %appdata%
4. Apăsați pe return.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.