Probleme de conectare/parolă sau eroare la detaliile jucătorului

A. Opțiuni de resetare a parolei în aplicație

Dacă este introdusă o parolă sau un nume de utilizator incorect, jucătorii pot urma pașii de resetare din câmpul de conectare. Selectați această opțiune, introduceți detaliile dvs. și așteptați sosirea unui e-mail/cod de resetare a parolei.

B. Solicitarea unei schimbări manuale a parolei

Dacă nu funcționează prima variantă sau dacă nu ajunge în timp util condul de resetare, vă rugăm să ne contactați la [email protected], pentru a vă schimba parola manual. .

C. Detaliile de logare introduse corect

Vă rugăm să rețineți că username-ul nu poate fi introdus în timpul conectării; o combinație a adresei de e-mail înregistrate și a parolei este necesară pentru acces.

Ocazional, aplicația GGPoker va arăta că numele de utilizator solicitat este incorect atunci când parola este greșită. Dacă introduceți e-mailul înregistrat corect și sunteți sigur că nu există erori la tastare, atunci este foarte probabil ca parola să nu fie introdusă corect. 

La primirea unei solicitări scrise prin e-mail, serviciul clienți vă va ajuta cu resetarea parolei,imediat ce identitatea dvs. de titular a contului este confirmată. 

D. Eroare la formularul de înscriere/înregistrare - parolă greșită

Dacă nu puteți completa formularul de înscriere pentru a crea un cont, încercați să utilizați o parolă care are 10 caractere, un amestec de litere mici și majuscule, un număr și un simbol. 

D (2). Eroare la formularul de înregistrare - e-mail duplicat

Dacă sunteți înregistrat sub un alt brand (Natural8, PokerOK etc), este necesară o adresă de email alternativă în timpul creării contului. Deși jucătorilor li se permite să dețină conturi pe mai multe skinuri simultan, este necesară o adresă de email diferită pentru fiecare cont.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.