Ce este un cont inactiv/inactiv?

Ce înseamnă Contul inactiv?

Dacă un cont nu a fost accesat de proprietar pentru o perioadă de 90 de zile, sistemul semnalează contul ca „Inactiv”. O alertă de sistem va anunța personalul de asistență pentru clienți că a fost trimis un e-mail la adresa asociată contului informând proprietarul că contul va fi considerat „inactiv” la zece zile de la data emiterii.

Pe parcursul următoarelor 30 de zile, asistența va monitoriza corespondența sau activitatea proprietarului contului. Odată ce perioada de monitorizare de 30 de zile a expirat, contul este considerat suspendat și toate punctele și soldurile care nu sunt de numerar sunt eliminate.

Ce înseamnă Cont Inactiv?

Dacă un cont este inactiv pentru o perioadă de peste 365 de zile, fără autentificare sau activitate în cont în acest timp, acesta este considerat inactiv. Când un cont este marcat de sistem ca „inactiv”, sistemul va alerta personalul de asistență pentru clienți că a fost trimis un e-mail proprietarului contului informându-l că trebuie să se conecteze la contul său în termen de treizeci de zile sau restul soldului contului va deveni pierdere. Corespondența va fi monitorizată îndeaproape de personalul de asistență pentru clienți pentru o perioadă de 30 de zile.

Ce este contul inactiv?

Dacă nu vă conectați la contul dumneavoastră pentru o perioadă consecutivă de 365 de zile, contul dumneavoastră va fi considerat „cont inactiv”. Orice sold pozitiv în numerar dintr-un cont inactiv poate fi eliminat de noi și poate înceta să fie păstrat în Contul desemnat (astfel cum este definit mai jos) pentru fondurile jucătorilor.

Înainte ca orice sold pozitiv să fie transferat dintr-un cont inactiv, vom depune eforturi rezonabile pentru a vă notifica prin cele mai recente detalii de contact pe care ni le-ați furnizat.
După ce contul dvs. devine un „cont inactiv”, vă puteți oricând să vă conectați la contul dvs. și să ne contactați pentru a solicita ca suma soldului pozitiv să fie disponibilă pentru retragerea dvs. sau pentru a fi utilizată în contul dvs. la noi și sub rezerva noastră. verificându-vă identitatea spre satisfacția noastră, vom lua în considerare cu promptitudine orice astfel de solicitare.

Vă rugăm să rețineți că, dacă nu vă conectați la contul dvs. pentru o perioadă de 90 de zile, punctele dvs. bonus, dacă există, vor fi pierdute pentru Companie fără o notificare ulterioară și nu sunt rambursabile.
Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.