M-am mutat în altă țară. Cum actualizez marcajul din contul meu?

În cazul în care v-ați mutat definitiv în altă țară, vă rugăm să trimiteți un e-mail la [email protected] cu următoarele informații:
- Vă rugăm să atașați o dovadă de adresă nouă și validă care arată noua dvs. adresă
- Vă rugăm să precizați țara în care v-ați mutat, împreună cu adresa completă (inclusiv codul poștal și numele dvs. complet)
În funcție de regiunea în care te-ai mutat, pot fi aplicate 3 scenarii diferite:
1. După primirea unei dovezi valide de adresă, putem actualiza steagul țării dumneavoastră
2. Va trebui să vă închidem contul și va trebui să vă creați un cont nou în altă jurisdicție
3. În cazul în care țara în care te-ai mutat nu este eligibilă pentru joc, ceea ce înseamnă că nu activăm în acea regiune specifică, contul tău va trebui să fie închis

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.