Întrebări frecvente privind blocarea/înghețarea aplicației
Task Manager
În cazul înghețurilor/crashurilor aplicației, sfătuim jucătorii să-și deschidă managerul de activități.
Este important să verificați starea CPU și GPU la momentul respectiv.
Capturile de ecran relevante pot fi trimise la [email protected] pentru a fi examinate de echipa noastră tehnică.
Asigurați-vă că deschideți Managerul de activități pe ecran complet și furnizați informații atât din filele de procese, cât și de performanță.
Windows 11
Unii jucători au întâmpinat probleme când rulează PlayGG pe Windows11. Microsoft lucrează în prezent la o remediere pentru această problemă.
Vă recomandăm să vizionați următorul videoclip pentru a explica cum să vă optimizați setările și să vă îmbunătățiți experiența de joc cu PlayGG.
Dacă urmați pașii din videoclip nu rezolvă problema - vă recomandăm să reveniți la Windows 10 sau să utilizați un alt dispozitiv pentru a juca pe PlayGG.
GPU
PlayGG este o aplicație intensivă în resurse. Poate fi necesar un GPU puternic pentru al rula eficient.
Asigurați-vă că GPU-ul integrat nu este selectat pentru a rula PlayGG în cazul mai multor GPU-uri pe dispozitivul dvs.
În cele mai multe cazuri, un GPU integrat se va lupta cu aplicația PlayGG.
- Faceți clic dreapta oriunde pe desktop.
- Faceți clic pe Panou de control NVIDIA.
- În partea stângă, selectați Gestionați setările 3D.
- Selectați fila Setări globale.
- Schimbați procesorul grafic preferat la „Procesor NVIDIA de înaltă performanță”.
Schimbați-vă GPU-ul implicit cu o placă grafică de înaltă performanță:
Notă:
Înainte de a avea loc orice investigație, vă rugăm să vă asigurați că furnizați cât mai multe informații posibil echipei noastre tehnice:
- Dispozitiv: (Desktop/Laptop/Tabletă/Telefon)
- Sistem de operare: (de exemplu, Windows 10)
- Viteza procesorului/procesorului: (de exemplu, i7 @3.60GHz)
- RAM: (de exemplu, 8 GB)
- Spațiu liber pe disc: (de exemplu, 15,9 GB utilizabili)
- GPU-uri de dispozitiv: (de exemplu, AMD Radeon / NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti)
- Folosiți monitoare externe și, dacă da, care sunt rezoluțiile lor
- Conexiune: (prin cablu/WiFi/date mobile)
- Viteza conexiunii: (de exemplu, 60 Mbps - Puteți rula un test la fast.com)
Vă rugăm să furnizați și capturi de ecran, data și ora jocurilor afectate și/sau o captură video pentru a vă accelera interogarea.
Vă rugăm să fiți conștienți dacă nu vă simțiți confortabil să schimbați setările aparatului dvs. - vă sfătuim să contactați un specialist IT.