De ce nu am primit încă retragerea mea?

Vă rugăm să fiți informat despre cele trei etape ale tranzacției referitoare la cererea dvs. de retragere:
Etapa 1: Odată ce ați trimis cererea de retragere, aceasta va fi supusă unei revizuiri interne și va fi procesată în conformitate cu Politica noastră de retragere în termen de 24 până la 72 de ore.
Etapa 2: Odată ce Retragerea a fost aprobată din partea noastră, tranzacția va fi trimisă furnizorului de servicii de plată pentru autorizarea finală. În această etapă, retragerea trebuie să fie autorizată pentru validare de către banca, emitentul cardului sau instituția financiară înainte de a deveni disponibilă în contul sursă.
Etapa 3: În general, tranzacția de retragere durează între 1 oră sau până la 10 zile pentru a fi validată înainte de a deveni disponibilă pentru dvs. În cazul în care tranzacția nu reușește să fie procesată, vă rugăm să ne contactați pentru a investiga în continuare tranzacția.
Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.