Localizarea numărului de referință Interac

La inițierea tranzacției dumneavoastră, Interac trimite un e-mail de confirmare pentru toate transferurile electronice reușite. Adresa de e-mail la care Interac trimite confirmarea este cea legată de setările contului de e-Transfer ale băncii dumneavoastră. Confirmarea prin e-mail ar trebui să sosească în căsuța dumneavoastră de mesaje principală, dar pentru orice eventualitate vă rugăm să verificați și căsuța dumneavoastră de mesaje spam/ junk/ promotions.

Confirmarea prin e-mail conține Numărul de Referință Interac necesar pentru a localiza tranzacția de către furnizorul nostru de servicii de plată.

Numărul de Referință Interac arată de obicei astfel:

  • CA***** (unde ***** sunt 6 numere/litere)

În cazul în care ați rătăcit confirmarea prin e-mail trimisă de Interac, vă rugăm să contactați echipa de asistență pentru clienți a băncii dumneavoastră, specializată în achiziții online și să solicitați Numărul de Referință Interac pentru tranzacția în cauză. Acesta poate fi denumit de către unele instituții financiare drept „Access Payment Reference #”.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.